Customer journey studentů na stážích v České televizi
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Customer journey studentů na stážích v České televizi |
Autor: |
Hrůzová, Šárka
|
Vedoucí: |
Gartnerová, Eva
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá tématem customer journey studentů na stážích v České televizi. Cílem práce je vytvořit cestu studentů na jejich stáží v ČT a zjistit jejich pohled a celkové zhodnocení programu stáží. V teoretické části práce jsou nadefinovány pojmy jako customer journey, customer journey map a také customer experience. Dále práce vysvětluje pojmy spadající pod marketing, HR marketing se specifikací na studentské prostředí či spotřebitelské chování. V této části je uvedena i metodika práce, která obsahuje cíl a účel výzkumu, výzkumné otázky, profil recipientů a metodu šetření. Praktická část se věnuje výsledkům výzkumného šetření. Na základě analýzy dat je popsána customer journey studentů na stážích v ČT společně s grafickým znázorněním customer journey map. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51259
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
62634
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet