Projekt internetového marketingu pro firmu Foto

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt internetového marketingu pro firmu Foto

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Ondřejík, Daniel
dc.date.accessioned 2010-07-16T09:39:36Z
dc.date.available 2018-06-04T23:00:11Z
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5119
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt internetového marketingu pro firmu Foto, která se pohybuje v oblasti fototechniky. Práce je rozdělena na teoretickou část, která obsahuje podstatné informace z dostupných literárních zdrojů, zabývajících se touto problematikou. Praktická část analyzuje současný stav firmy a výsledky získané z této analýzy jsou použity pro vytvoření projektu, který má za úkol zlepšit využívání marketingových nástrojů prostřednictvím Internetu. Zlepšení v oblasti marketingu by firmě mělo přinést větší konkurenceschopnost. cs
dc.format 83 cs
dc.format.extent 4735605 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.06.2018
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject banner cs
dc.subject PR cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject internet marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject e-commerce en
dc.subject e-shop en
dc.subject banner en
dc.subject PR en
dc.subject direct marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject sales promotions en
dc.title Projekt internetového marketingu pro firmu Foto cs
dc.title.alternative Internet marketing project for Foto company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zborek, Martin
dc.date.accepted 2008-06-04
dc.description.abstract-translated The aim of this master thesis is to create the internet marketing project for the company Foto, which operates in foto field. The master thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part containts information from getatable literary sources, which relate to this field. The practical part ana-lyses the present state of the company and the results from this analyse are used for project which should help to improve using internet marketing tools. The improvement in this mar-keting field should bring to the company better competitiveness. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP *
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8933
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
ondřejík_2008_dp.pdfBlocked 4.516Mb PDF View/Open
ondřejík_2008_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
ondřejík_2008_op.pdf 908.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account