Projekt internetového marketingu pro firmu Foto
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt internetového marketingu pro firmu Foto |
Autor: |
Ondřejík, Daniel
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt internetového marketingu pro firmu Foto, která se pohybuje v oblasti fototechniky. Práce je rozdělena na teoretickou část, která obsahuje podstatné informace z dostupných literárních zdrojů, zabývajících se touto problematikou. Praktická část analyzuje současný stav firmy a výsledky získané z této analýzy jsou použity pro vytvoření projektu, který má za úkol zlepšit využívání marketingových nástrojů prostřednictvím Internetu. Zlepšení v oblasti marketingu by firmě mělo přinést větší konkurenceschopnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5119
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.06.2018
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
8933
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet