dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Panáková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:30Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:30Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51140
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je aplikace direkt marketingu v multilevelové společnosti Harmonelo LLC. Hlavním cílem práce je identifikovat aktuální možnosti využití přímého marketingu v multilevelové společnosti, a to na základě výsledku primárního výzkumu. Teoretická část definuje pojmy marketingové komunikace, marketingového mixu, direct marketingu a její nástroje, etickou samoregulaci a multilevel marketing. Součástí je metodika, kde jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky. V praktické části je popsána multilevelová společnost Harmonelo, její filozofie, marketing s pravidly a zásadami distribuce. V další části jsou zaznamenány poznatky z polostrukturovaných rozhovorů jednotlivých manažerů firmy Harmonelo. Na základě zjištěných poznatků je v závěru navržená možná aplikace nástrojů direct marketingu. |
|
dc.format |
62 s. ( 81 977 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
multilevel marketing
|
cs |
dc.subject |
nástroje přímého marketingu
|
cs |
dc.subject |
legislativa
|
cs |
dc.subject |
: direct marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
multilevel marketing
|
en |
dc.subject |
direct marketing tools
|
en |
dc.subject |
legislation
|
en |
dc.title |
Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti |
|
dc.title.alternative |
Application of Direct Marketing Tools in a Multi-Level Marketing Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bureš, Vladislav |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this bachelor thesis is the application of direct marketing in the multilevel company Harmonelo LLC. The main goal is to identify the current possibilities of using direct marketing in a multilevel company, based on primary research results. The theoretical part defines the concepts of marketing communication, marketing mix, direct marketing and its tools, ethical self-regulation and multilevel marketing. It includes a methodology where goals and research questions are set up. The practical part describes the multilevel company Harmonelo, own philosophy and marketing distribution rules and principles. The findings from the semi-structured interviews with individual managers of the Harmonelo company are noted in the next part. There is proposed possible application of direct marketing tools based on findings at the end. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62607
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|