Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Panáková, Kateřina
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:30Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:30Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51140
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je aplikace direkt marketingu v multilevelové společnosti Harmonelo LLC. Hlavním cílem práce je identifikovat aktuální možnosti využití přímého marketingu v multilevelové společnosti, a to na základě výsledku primárního výzkumu. Teoretická část definuje pojmy marketingové komunikace, marketingového mixu, direct marketingu a její nástroje, etickou samoregulaci a multilevel marketing. Součástí je metodika, kde jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky. V praktické části je popsána multilevelová společnost Harmonelo, její filozofie, marketing s pravidly a zásadami distribuce. V další části jsou zaznamenány poznatky z polostrukturovaných rozhovorů jednotlivých manažerů firmy Harmonelo. Na základě zjištěných poznatků je v závěru navržená možná aplikace nástrojů direct marketingu.
dc.format 62 s. ( 81 977 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject multilevel marketing cs
dc.subject nástroje přímého marketingu cs
dc.subject legislativa cs
dc.subject : direct marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject multilevel marketing en
dc.subject direct marketing tools en
dc.subject legislation en
dc.title Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti
dc.title.alternative Application of Direct Marketing Tools in a Multi-Level Marketing Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bureš, Vladislav
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated The topic of this bachelor thesis is the application of direct marketing in the multilevel company Harmonelo LLC. The main goal is to identify the current possibilities of using direct marketing in a multilevel company, based on primary research results. The theoretical part defines the concepts of marketing communication, marketing mix, direct marketing and its tools, ethical self-regulation and multilevel marketing. It includes a methodology where goals and research questions are set up. The practical part describes the multilevel company Harmonelo, own philosophy and marketing distribution rules and principles. The findings from the semi-structured interviews with individual managers of the Harmonelo company are noted in the next part. There is proposed possible application of direct marketing tools based on findings at the end.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62607
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
panáková_2022_dp.pdf 1.721Mb PDF View/Open None
panáková_2022_op.doc 104Kb Unknown View/Open None
panáková_2022_vp.pdf 165.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account