Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti |
Autor: |
Panáková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Tématem této bakalářské práce je aplikace direkt marketingu v multilevelové společnosti Harmonelo LLC. Hlavním cílem práce je identifikovat aktuální možnosti využití přímého marketingu v multilevelové společnosti, a to na základě výsledku primárního výzkumu. Teoretická část definuje pojmy marketingové komunikace, marketingového mixu, direct marketingu a její nástroje, etickou samoregulaci a multilevel marketing. Součástí je metodika, kde jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky. V praktické části je popsána multilevelová společnost Harmonelo, její filozofie, marketing s pravidly a zásadami distribuce. V další části jsou zaznamenány poznatky z polostrukturovaných rozhovorů jednotlivých manažerů firmy Harmonelo. Na základě zjištěných poznatků je v závěru navržená možná aplikace nástrojů direct marketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51140
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
62607
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet