Program Quixel Mixer a jeho praktické využití
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Čermáková, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:30Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:30Z |
|
dc.date.issued |
2021-12-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51129
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je podrobné seznámení s programem Quixel Mixer s následným popisem jeho vlastností a funkcí a možností použití v nejnovější verzi tohoto programu. Dále také vytvoření 3D modelů s různě členitými povrchy v aplikaci Blender a aplikování vhodných materiálů a textur tak, aby se dosáhlo co největší realističnosti, které jsou následně porovnány v obou programech Blender a Quixel Mixer. Součástí této práce je i tvorba podrobné výukové příručky programu Quixel Mixer v elektronické podobě. |
|
dc.format |
78 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
3D model
|
cs |
dc.subject |
texturování
|
cs |
dc.subject |
materiál
|
cs |
dc.subject |
UV mapa
|
cs |
dc.subject |
Quixel Mixer
|
cs |
dc.subject |
Blender
|
cs |
dc.subject |
3D model
|
en |
dc.subject |
texture
|
en |
dc.subject |
material
|
en |
dc.subject |
UV mapping
|
en |
dc.subject |
Quixel Mixer
|
en |
dc.subject |
Blender
|
en |
dc.title |
Program Quixel Mixer a jeho praktické využití |
|
dc.title.alternative |
Quixel Mixer Program and its Use in Practice |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátil, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2022-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is a detailed introduction to the Quixel Mixer program, followed by a description of its features and functions and the possibility of using it in the latest version of this program. Furthermore, it also includes the creation of 3D models with differently articulated surfaces in Blender and the application of appropriate materials and textures to achieve the highest amount of realism, which are then compared in both Blender and Quixel Mixer. This work also includes the creation of a detailed tutorial for Quixel Mixer in electronic form. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
61114
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account