Interakce učitele mateřské školy nasměrované k vzájemné podpoře komunikace dětí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Ovary Bulková, Kristína
|
|
dc.contributor.author |
Harangozó, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:28Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:28Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51086
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter, zaměřený na interakci učitele mateřské školy vedoucí k podpoře komunikace dětí za pomoci problémově orientované situace. Teoretická část práce se na úvod věnuje komunikaci a následně interakci učitele v návaznosti na problémově orientovanou situaci. Výzkumná část práce je založena na kvalitativně orientovaném výzkumu, prostřednictvím metody nestrukturovaného pozorování a polostrukturovaného interview. |
|
dc.format |
72 s. (99 053 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pedagogická komunikace
|
cs |
dc.subject |
pedagogická interakce
|
cs |
dc.subject |
sociální interakce
|
cs |
dc.subject |
problémově orientované učení
|
cs |
dc.subject |
problémově orientovaná situace
|
cs |
dc.subject |
pedagogical communication
|
en |
dc.subject |
pedagogical interaction
|
en |
dc.subject |
social interaction
|
en |
dc.subject |
problem-oriented learning
|
en |
dc.subject |
problem-oriented situation
|
en |
dc.title |
Interakce učitele mateřské školy nasměrované k vzájemné podpoře komunikace dětí |
|
dc.title.alternative |
The interaction of the kindergarten teacher supporting the mutual communication of children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is written with thereotic-empirical character and it is focused on the interaction between the preschool teacher and children during a problem-oriented situation, with the aim to support the child´s communication. Firstly, the theoretical part of the thesis deals with the aspects of communication followed by a focus on the interaction of the teacher during the problem-oriented situation. Then, the research part is based on quality-oriented research using the method of unstructured observation and semi-structured interviews. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Předškolní pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Předškolní pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
60157
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account