Interakce učitele mateřské školy nasměrované k vzájemné podpoře komunikace dětí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Interakce učitele mateřské školy nasměrované k vzájemné podpoře komunikace dětí |
Autor: |
Harangozó, Pavla
|
Vedoucí: |
Ovary Bulková, Kristína
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter, zaměřený na interakci učitele mateřské školy vedoucí k podpoře komunikace dětí za pomoci problémově orientované situace. Teoretická část práce se na úvod věnuje komunikaci a následně interakci učitele v návaznosti na problémově orientovanou situaci. Výzkumná část práce je založena na kvalitativně orientovaném výzkumu, prostřednictvím metody nestrukturovaného pozorování a polostrukturovaného interview. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51086
|
Datum:
|
2021-10-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Předškolní pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
60157
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet