Marketingové nástroje v segmentu s luxusními šperky a preference luxusních šperkařských značek
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gamalová, Kamila
|
|
dc.contributor.author |
Hojdyszová, Julie
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:27Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:27Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51072
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je věnována analýze marketingových aktivit a oblíbenosti luxusních šperkařských značek. V teoretické části jsou vysvětleny jednotlivé marketingové nástroje specifické pro módní průmysl. V praktické části je pak vyhodnocena jejich efektivita na základě realizovaného kvalitativního výzkumu. Cílem práce je zjistit, které marketingové aktivity jsou mezi zákazníky oblíbené, jaké mají participanti povědomí o značce Bulgari a jaké luxusní šperkařské značky patří na českém trhu mezi oblíbence. |
|
dc.format |
72 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
luxusní šperkařské značky
|
cs |
dc.subject |
módní časopisy
|
cs |
dc.subject |
Bulgari
|
cs |
dc.subject |
Cartier
|
cs |
dc.subject |
Tiffany & Co.
|
cs |
dc.subject |
merchandising
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
luxury jewelry brands
|
en |
dc.subject |
fashion magazines
|
en |
dc.subject |
Bulgari
|
en |
dc.subject |
Cartier
|
en |
dc.subject |
Tiffany & Co.
|
en |
dc.subject |
merchandising
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.title |
Marketingové nástroje v segmentu s luxusními šperky a preference luxusních šperkařských značek |
|
dc.title.alternative |
Marketing Tools in the Segment of the Luxury Jewelry Brands and Preferences in Luxury Jewelry Brands |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is written on the topic "Marketing Tools in the Segment of the Luxury Jewelry Brands and Preferences in Luxury Jewelry Brands." Thesis is divided into a theoretical and practical part. Specific marketing tools for the fashion industry are being described in the theoretical part of this thesis. These tools are analysed and evaluated with the technique qualitative research in the practical part of this thesis. The goal is to analyse and determine which marketing tools in the luxury fashion industry are the most effective, what is the awareness of participants about Bulgari brand and which luxury jewelry brands are their favourite. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62632
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account