Marketingové nástroje v segmentu s luxusními šperky a preference luxusních šperkařských značek

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové nástroje v segmentu s luxusními šperky a preference luxusních šperkařských značek

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové nástroje v segmentu s luxusními šperky a preference luxusních šperkařských značek
Autor: Hojdyszová, Julie
Vedoucí: Gamalová, Kamila
Abstrakt: Tato bakalářská práce je věnována analýze marketingových aktivit a oblíbenosti luxusních šperkařských značek. V teoretické části jsou vysvětleny jednotlivé marketingové nástroje specifické pro módní průmysl. V praktické části je pak vyhodnocena jejich efektivita na základě realizovaného kvalitativního výzkumu. Cílem práce je zjistit, které marketingové aktivity jsou mezi zákazníky oblíbené, jaké mají participanti povědomí o značce Bulgari a jaké luxusní šperkařské značky patří na českém trhu mezi oblíbence.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51072
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62632


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hojdyszová_2022_dp.zip 891.1Kb application/zip Zobrazit/otevřít None
hojdyszová_2022_op.doc 118Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hojdyszová_2022_vp.doc 139.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet