Marketingové nástroje v segmentu s luxusními šperky a preference luxusních šperkařských značek
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové nástroje v segmentu s luxusními šperky a preference luxusních šperkařských značek |
Autor: |
Hojdyszová, Julie
|
Vedoucí: |
Gamalová, Kamila
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je věnována analýze marketingových aktivit a oblíbenosti luxusních šperkařských značek. V teoretické části jsou vysvětleny jednotlivé marketingové nástroje specifické pro módní průmysl. V praktické části je pak vyhodnocena jejich efektivita na základě realizovaného kvalitativního výzkumu. Cílem práce je zjistit, které marketingové aktivity jsou mezi zákazníky oblíbené, jaké mají participanti povědomí o značce Bulgari a jaké luxusní šperkařské značky patří na českém trhu mezi oblíbence. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51072
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
62632
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet