dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Dvořáčková, Noemi
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:26Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:26Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51047
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro malého výrobce přírodních svíček. Práce je rozdělena do tří částí, obsahuje teoretickou, praktickou a projektovou část. V teoretické části jsou představena východiska, ze kterých je možné v dalších dvou částech vycházet, jsou definována specifika pro marketing malých podniků a jsou představeny kroky, které vedou k vytvoření komunikační strategie. Praktická část se věnuje analýze konkurence, je proveden kvalitativní i kvantitativní výzkum, který slouží pro zjištění chování zákazníků na trhu s přírodními svíčkami, a v závěru je sestavena analýza SWOT. Poslední sekcí je projektová část, která zohledňuje analýzy a výzkum, provedený v praktické části práce, a je přistoupeno k tvorbě komunikační strategie pro malého výrobce přírodních svíček. |
|
dc.format |
106 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza pěti sil
|
cs |
dc.subject |
marketing pro malé podniky
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's five forces analysis
|
en |
dc.subject |
small business marketing
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie výrobce přírodních svíček |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy of a Natural Candle Producer |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on design of marketing communication strategy for a small producer of natural candles. The thesis is divided into three parts - theoretical, practical and the project. The first section defines the theoretical framework of the issue - specifics of small business marketing and steps to be followed while creating marketing communication strategy. In following practical part, the competition analysis is presented together with the qualitative and quantitative research which is made to identify the customer's behavior on the natural candle market. Practical part is closed by the SWOT analysis. In the third part of the thesis is presented the project which is based on the conclusions made in the previous parts of the thesis and the communication strategy of the small candle producer is introduced. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62522
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-15 |
|