Komunikační strategie výrobce přírodních svíček

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie výrobce přírodních svíček

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie výrobce přírodních svíček
Autor: Dvořáčková, Noemi
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro malého výrobce přírodních svíček. Práce je rozdělena do tří částí, obsahuje teoretickou, praktickou a projektovou část. V teoretické části jsou představena východiska, ze kterých je možné v dalších dvou částech vycházet, jsou definována specifika pro marketing malých podniků a jsou představeny kroky, které vedou k vytvoření komunikační strategie. Praktická část se věnuje analýze konkurence, je proveden kvalitativní i kvantitativní výzkum, který slouží pro zjištění chování zákazníků na trhu s přírodními svíčkami, a v závěru je sestavena analýza SWOT. Poslední sekcí je projektová část, která zohledňuje analýzy a výzkum, provedený v praktické části práce, a je přistoupeno k tvorbě komunikační strategie pro malého výrobce přírodních svíček.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51047
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62522


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dvořáčková_2022_dp.pdf 5.491Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dvořáčková_2022_op.pdf 232.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None
dvořáčková_2022_vp.doc 105.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet