Komunikační strategie výrobce přírodních svíček
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie výrobce přírodních svíček |
Autor: |
Dvořáčková, Noemi
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro malého výrobce přírodních svíček. Práce je rozdělena do tří částí, obsahuje teoretickou, praktickou a projektovou část. V teoretické části jsou představena východiska, ze kterých je možné v dalších dvou částech vycházet, jsou definována specifika pro marketing malých podniků a jsou představeny kroky, které vedou k vytvoření komunikační strategie. Praktická část se věnuje analýze konkurence, je proveden kvalitativní i kvantitativní výzkum, který slouží pro zjištění chování zákazníků na trhu s přírodními svíčkami, a v závěru je sestavena analýza SWOT. Poslední sekcí je projektová část, která zohledňuje analýzy a výzkum, provedený v praktické části práce, a je přistoupeno k tvorbě komunikační strategie pro malého výrobce přírodních svíček. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51047
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
62522
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet