dc.contributor.advisor |
Rygl, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Netopilová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:23Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:23Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50995
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce "Online marketingová komunikace firmy BeWooden" se věnuje online marketingové komunikaci s důrazem na komunikaci na sociálních sítích značky BeWooden zaměřující se na výrobu doplňků ze dřeva a jiných přírodních materiálů. Cílem práce je analyzovat profily na sociálních sítích značky a zjistit, zda značka ke své marketingové komunikaci využívá správné sociální sítě a zároveň jak působí různé typy příspěvků na uživatele těchto sociálních sítí. Teoretická část práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci všeobecně a její nástroje. Dále je popsán marketing v prostředí sociálních sítí a také pojem e-commerce. Následuje praktická část, kde jsou využity poznatky z teoretické části práce a také informace o firmě BeWooden. Dále je popsána její online marketingová komunikace. Především je v této části popsána komunikace na sociálních sítích této firmy. |
|
dc.format |
102 s. (117 710 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace na sociálních sítích
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
YouTube
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
BeWooden
|
cs |
dc.subject |
online marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication on social networks
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
YouTube
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
BeWooden
|
en |
dc.title |
Online marketingová komunikace firmy BeWooden |
|
dc.title.alternative |
Online Marketing Communication of the Company BeWooden |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bureš, Vladislav |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis "Online marketing communication of the company BeWooden" is devoted to online marketing communication with an emphasis on communication on social networks of the BeWooden brand focusing on the production of accessories from wood and other natural materials. This work aims to analyze the profiles on the brand's social networks and find out whether the brand uses the right social networks for its marketing communication and at the same time how different types of contributions affect the users of these social networks. The theoretical part of the work is focused on online marketing communication in general and its tools. Furthermore, marketing in the environment of social networks is described as the concept of e-commerce. The practical part follows, where the knowledge from the theoretical part of the work is used, as well as information about the company BeWooden. Her online marketing communication is described below. Above all, this section describes the communication on the social networks of this company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62603
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|