Online marketingová komunikace firmy BeWooden

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Online marketingová komunikace firmy BeWooden

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Online marketingová komunikace firmy BeWooden
Autor: Netopilová, Barbora
Vedoucí: Rygl, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce "Online marketingová komunikace firmy BeWooden" se věnuje online marketingové komunikaci s důrazem na komunikaci na sociálních sítích značky BeWooden zaměřující se na výrobu doplňků ze dřeva a jiných přírodních materiálů. Cílem práce je analyzovat profily na sociálních sítích značky a zjistit, zda značka ke své marketingové komunikaci využívá správné sociální sítě a zároveň jak působí různé typy příspěvků na uživatele těchto sociálních sítí. Teoretická část práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci všeobecně a její nástroje. Dále je popsán marketing v prostředí sociálních sítí a také pojem e-commerce. Následuje praktická část, kde jsou využity poznatky z teoretické části práce a také informace o firmě BeWooden. Dále je popsána její online marketingová komunikace. Především je v této části popsána komunikace na sociálních sítích této firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50995
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62603


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
netopilová_2022_dp.pdf 3.994Mb PDF Zobrazit/otevřít None
netopilová_2022_op.doc 103.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
netopilová_2022_vp.pdf 157.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet