Srovnání klasického modelování a fotogrammetrie při replikování reálného objektu ve VFX
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Masník, Boris
|
|
dc.contributor.author |
Klemperer, Vojtěch
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:22Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:22Z |
|
dc.date.issued |
2021-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50958
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou 3D modelů pomocí běžných modelovacích nástrojů a postupů a porovnává je se skenovaným modelem pomocí fotogrammetrie. Dále se okrajově věnuje svícení pomocí HDRI map, které následně využívá v projektové části. Rozebírá a popisuje kompletní pracovní postup pro vznik obou modelů. Vzniklé modely porovnává na sérii filmových záběrů, do kterých jsou zasazené. Tyto záběry ilustrují použitelnost a finální dojem ze vzniklých 3D objektů. Práce dále odhaluje rozdíl v časové náročnosti obou postupů. |
|
dc.format |
58 s. (73 967 znaků a mezer) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
3D model
|
cs |
dc.subject |
VFX
|
cs |
dc.subject |
vizuální efekty
|
cs |
dc.subject |
fotogrammetrie
|
cs |
dc.subject |
PBR
|
cs |
dc.subject |
textura
|
cs |
dc.subject |
HDRI
|
cs |
dc.subject |
3D model
|
en |
dc.subject |
VFX
|
en |
dc.subject |
visual effects
|
en |
dc.subject |
fotogrammetry
|
en |
dc.subject |
PBR
|
en |
dc.subject |
texture
|
en |
dc.subject |
HDRI
|
en |
dc.title |
Srovnání klasického modelování a fotogrammetrie při replikování reálného objektu ve VFX |
|
dc.title.alternative |
Comparison of classic modeling and photogrammetry when replicating a real object for VFX |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dedík, Ladislav |
|
dc.contributor.referee |
Kolář, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2022-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the creation of 3D models using common modelling tools and techniques and compares them with a scanned model using photogrammetry. Furthermore, it marginally discusses illumination using HDRI maps, which are then used in the project section. It discusses and describes the complete workflow for the creation of both models. The resulting models are compared on a series of film shots in which they are composited. These shots illustrate the usability and the final impression of the resulting 3D objects. The thesis further reveals the difference in the duration of the two processes. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Vizuální efekty |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Visual Effects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
60264
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account