Srovnání klasického modelování a fotogrammetrie při replikování reálného objektu ve VFX
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Srovnání klasického modelování a fotogrammetrie při replikování reálného objektu ve VFX |
Autor: |
Klemperer, Vojtěch
|
Vedoucí: |
Masník, Boris
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou 3D modelů pomocí běžných modelovacích nástrojů a postupů a porovnává je se skenovaným modelem pomocí fotogrammetrie. Dále se okrajově věnuje svícení pomocí HDRI map, které následně využívá v projektové části. Rozebírá a popisuje kompletní pracovní postup pro vznik obou modelů. Vzniklé modely porovnává na sérii filmových záběrů, do kterých jsou zasazené. Tyto záběry ilustrují použitelnost a finální dojem ze vzniklých 3D objektů. Práce dále odhaluje rozdíl v časové náročnosti obou postupů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50958
|
Datum:
|
2021-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
Studijní obor:
|
Audiovizuální tvorba - Vizuální efekty |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet