Vnímání značky/brandu ÚMK mezi stávajícími studenty a absolventy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání značky/brandu ÚMK mezi stávajícími studenty a absolventy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Šidlovský, Radim
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:20Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:20Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50927
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak stávající studenti a absolventi vnímají značku ÚMK neboli Ústav marketingových komunikací a zda je jejich vztah vůči značce založen na vlastnostech značky či její komunikaci na sociálních sítích. Struktura bakalářské práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako značka, definice hodnot značky, prvky značky, vnímání značky, strategické řízení značky, budování značky, sociální média a jejich využití, vnímání značky jako "lovebrand" a marketingový výzkum. V praktické části je představena značka ÚMK. V rámci praktické části byly uskutečněné dvě focus groups, které analyzují vnímání a vztah současných studentů a absolventů vůči značce ÚMK.
dc.format 63 s. (83 082 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ÚMK cs
dc.subject značka cs
dc.subject image značky cs
dc.subject vnímání značky cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject ÚMK en
dc.subject brand en
dc.subject brand image en
dc.subject brand perception en
dc.subject marketing research en
dc.subject social networks en
dc.subject communication en
dc.title Vnímání značky/brandu ÚMK mezi stávajícími studenty a absolventy
dc.title.alternative Brand Perception of DMC Among Existing Students and Graduates
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis aimed to find out how current students and graduates perceive the brand of the Institute of Marketing Communications and whether their relationship to the brand is based on the characteristics of the brand or its communication on social media. The structure of the bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part, concepts such as brand, the definition of brand values, brand elements, brand perception, strategic brand management, brand building, social media, and its use, brand perception as a "love brand" and marketing research are defined. In the practical part, the brand of the ÚMK is introduced. Within the practical part, two focus groups were conducted to analyze the perception and attitude of current students and alumni towards the brand of the ÚMK.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62652
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
šidlovský_2022_dp.pdf 1.669Mb PDF View/Open None
šidlovský_2022_op.doc 118.5Kb Unknown View/Open None
šidlovský_2022_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account