dc.contributor.advisor |
Kazík, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Šidlovský, Radim
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:20Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:20Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50927
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak stávající studenti a absolventi vnímají značku ÚMK neboli Ústav marketingových komunikací a zda je jejich vztah vůči značce založen na vlastnostech značky či její komunikaci na sociálních sítích. Struktura bakalářské práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako značka, definice hodnot značky, prvky značky, vnímání značky, strategické řízení značky, budování značky, sociální média a jejich využití, vnímání značky jako "lovebrand" a marketingový výzkum. V praktické části je představena značka ÚMK. V rámci praktické části byly uskutečněné dvě focus groups, které analyzují vnímání a vztah současných studentů a absolventů vůči značce ÚMK. |
|
dc.format |
63 s. (83 082 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ÚMK
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
image značky
|
cs |
dc.subject |
vnímání značky
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
ÚMK
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brand image
|
en |
dc.subject |
brand perception
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Vnímání značky/brandu ÚMK mezi stávajícími studenty a absolventy |
|
dc.title.alternative |
Brand Perception of DMC Among Existing Students and Graduates |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis aimed to find out how current students and graduates perceive the brand of the Institute of Marketing Communications and whether their relationship to the brand is based on the characteristics of the brand or its communication on social media. The structure of the bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part, concepts such as brand, the definition of brand values, brand elements, brand perception, strategic brand management, brand building, social media, and its use, brand perception as a "love brand" and marketing research are defined. In the practical part, the brand of the ÚMK is introduced. Within the practical part, two focus groups were conducted to analyze the perception and attitude of current students and alumni towards the brand of the ÚMK. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62652
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|