Vnímání značky/brandu ÚMK mezi stávajícími studenty a absolventy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Vnímání značky/brandu ÚMK mezi stávajícími studenty a absolventy |
| Autor: |
Šidlovský, Radim
|
| Vedoucí: |
Kazík, Martin
|
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak stávající studenti a absolventi vnímají značku ÚMK neboli Ústav marketingových komunikací a zda je jejich vztah vůči značce založen na vlastnostech značky či její komunikaci na sociálních sítích. Struktura bakalářské práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako značka, definice hodnot značky, prvky značky, vnímání značky, strategické řízení značky, budování značky, sociální média a jejich využití, vnímání značky jako "lovebrand" a marketingový výzkum. V praktické části je představena značka ÚMK. V rámci praktické části byly uskutečněné dvě focus groups, které analyzují vnímání a vztah současných studentů a absolventů vůči značce ÚMK. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50927
|
|
Datum:
|
2022-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
62652
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet