Vnímání značky/brandu ÚMK mezi stávajícími studenty a absolventy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání značky/brandu ÚMK mezi stávajícími studenty a absolventy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání značky/brandu ÚMK mezi stávajícími studenty a absolventy
Autor: Šidlovský, Radim
Vedoucí: Kazík, Martin
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak stávající studenti a absolventi vnímají značku ÚMK neboli Ústav marketingových komunikací a zda je jejich vztah vůči značce založen na vlastnostech značky či její komunikaci na sociálních sítích. Struktura bakalářské práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako značka, definice hodnot značky, prvky značky, vnímání značky, strategické řízení značky, budování značky, sociální média a jejich využití, vnímání značky jako "lovebrand" a marketingový výzkum. V praktické části je představena značka ÚMK. V rámci praktické části byly uskutečněné dvě focus groups, které analyzují vnímání a vztah současných studentů a absolventů vůči značce ÚMK.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50927
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62652


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šidlovský_2022_dp.pdf 1.669Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šidlovský_2022_op.doc 118.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šidlovský_2022_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet