Práce asistentů pedagoga v době uzavření základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Práce asistentů pedagoga v době uzavření základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Martincová, Jana
dc.contributor.author Janeková, Vendula
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:19Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:19Z
dc.date.issued 2022-01-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50898
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá rolí a postavením asistentů pedagoga základních škol ve Zlínském kraji v období distanční výuky. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zaměřuje na náplň práce, kompetence a osobnostní předpoklady asistenta pedagoga. Jsou zde vymezeny pojmy integrace a inkluze. Druhá kapitola se věnuje legislativě, kvalifikačními předpoklady a podmínkami pro ustanovení funkce asistenta pedagoga. Popisuje spolupráci asistentů pedagoga s učiteli, žáky a zákonnými zástupci žáků. Třetí kapitola je zaměřena na uzavírání základních škol. Praktickou část prezentuje kvalitativní výzkum. Pro získání dat byl zvolen polostrukturovaný rozhovor, který byl zpracován tematickou analýzou. Analyzuje roli a postavení asistentů pedagoga v období uzavření základních škol.
dc.format 58s. (101 923 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject Covid-19 cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject tematická analýza cs
dc.subject uzavření základních škol cs
dc.subject teaching assistant en
dc.subject covid-19 en
dc.subject inclusion en
dc.subject thematic analysis en
dc.subject elementary school closure en
dc.title Práce asistentů pedagoga v době uzavření základních škol
dc.title.alternative The Work of Teacher Assistants during the Locdown of Primary Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Blaštíková, Lucie
dc.date.accepted 2022-05-26
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the role and position of teaching assistants in elementary schools in the Zlín Region during the times of remote teaching. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter is focused on the duties, competences and personal preconditions of a teaching assistant. The terms integration and inclusion are defined here. The second chapter focuses on legislature, qualification and other conditions for employing a teaching assistant. It describes the cooperation of teaching assistants with teachers, pupils and their legal representatives. The third chapter is focused on the elementary school closures. The practical part is represented by a qualitative research. A semi-structured interview processed by thematic analysis was chosen to collect data. It analyses the role and position of teaching assistants during the elementary school closures.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 61427
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
janeková_2022_dp.pdf 23.31Mb PDF View/Open None
janeková_2022_op.docx 17.31Kb Unknown View/Open None
janeková_2022_vp.docx 17.48Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account