Práce asistentů pedagoga v době uzavření základních škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Práce asistentů pedagoga v době uzavření základních škol |
Autor: |
Janeková, Vendula
|
Vedoucí: |
Martincová, Jana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá rolí a postavením asistentů pedagoga základních škol ve Zlínském kraji v období distanční výuky. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zaměřuje na náplň práce, kompetence a osobnostní předpoklady asistenta pedagoga. Jsou zde vymezeny pojmy integrace a inkluze. Druhá kapitola se věnuje legislativě, kvalifikačními předpoklady a podmínkami pro ustanovení funkce asistenta pedagoga. Popisuje spolupráci asistentů pedagoga s učiteli, žáky a zákonnými zástupci žáků. Třetí kapitola je zaměřena na uzavírání základních škol. Praktickou část prezentuje kvalitativní výzkum. Pro získání dat byl zvolen polostrukturovaný rozhovor, který byl zpracován tematickou analýzou. Analyzuje roli a postavení asistentů pedagoga v období uzavření základních škol. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50898
|
Datum:
|
2022-01-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
61427
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet