Analýza marketingové komunikace vybraného florbalového klubu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Ištvánková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:17Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:17Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50866
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybraného florbalového klubu. Hlavním cílem této práce bylo zhodnocení současného stavu marketingové komunikace florbalového klubu a návrh doporučení pro její zlepšení. V teoretické části byly na základě literární rešerše charakterizovány základní prvky marketingu ve sportu, marketingové komunikace a také vytvořena teoretická východiska pro zpracování praktické části. V praktické části byl představen vybraný florbalový klub, zanalyzován současný stav marketingové komunikace klubu a následně vyhodnoceny výsledky realizovaných analýz. Výstupem praktické části jsou doporučení a návrhy na zlepšení současného stavu marketingové komunikace. |
|
dc.format |
83 s. (150 173 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
sportovní marketing
|
cs |
dc.subject |
florbalový klub
|
cs |
dc.subject |
florbal
|
cs |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Communication Mix
|
en |
dc.subject |
Sports Marketing
|
en |
dc.subject |
Floorball Club
|
en |
dc.subject |
Floorball
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace vybraného florbalového klubu |
|
dc.title.alternative |
An Analysis of Marketing Communication of the Selected Floorball Club |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2022-06-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of the selected floorball club. The main aim of the thesis was to analyse the current state of marketing communication of the floorball club and to propose further recommendations for its improvement. On the basis, of literary research, the theoretical part of the thesis characterized the basic elements of marketing in sport, marketing communication and, also served as the basis for the practical part. In the practical part, the selected floorball club was introduced together with the analysis of its current state of marketing communication, and additionally, the outcome of the performed analysis was evaluated. The output of the practical part was recommendations and suggestions for improvement of the current state of marketing communication. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
61578
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account