Analýza marketingové komunikace vybraného florbalového klubu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace vybraného florbalového klubu |
Autor: |
Ištvánková, Veronika
|
Vedoucí: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybraného florbalového klubu. Hlavním cílem této práce bylo zhodnocení současného stavu marketingové komunikace florbalového klubu a návrh doporučení pro její zlepšení. V teoretické části byly na základě literární rešerše charakterizovány základní prvky marketingu ve sportu, marketingové komunikace a také vytvořena teoretická východiska pro zpracování praktické části. V praktické části byl představen vybraný florbalový klub, zanalyzován současný stav marketingové komunikace klubu a následně vyhodnoceny výsledky realizovaných analýz. Výstupem praktické části jsou doporučení a návrhy na zlepšení současného stavu marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50866
|
Datum:
|
2022-02-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet