Analýza marketingové komunikace vybraného florbalového klubu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybraného florbalového klubu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace vybraného florbalového klubu
Autor: Ištvánková, Veronika
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybraného florbalového klubu. Hlavním cílem této práce bylo zhodnocení současného stavu marketingové komunikace florbalového klubu a návrh doporučení pro její zlepšení. V teoretické části byly na základě literární rešerše charakterizovány základní prvky marketingu ve sportu, marketingové komunikace a také vytvořena teoretická východiska pro zpracování praktické části. V praktické části byl představen vybraný florbalový klub, zanalyzován současný stav marketingové komunikace klubu a následně vyhodnoceny výsledky realizovaných analýz. Výstupem praktické části jsou doporučení a návrhy na zlepšení současného stavu marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50866
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ištvánková_2022_dp.pdf 2.076Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ištvánková_2022_op.pdf 209.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
ištvánková_2022_vp.docx 42.44Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet