Manuál učitele pro zvýšení kvality jeho online výuky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Manuál učitele pro zvýšení kvality jeho online výuky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sysala, Tomáš
dc.contributor.author Lekeš, Marek
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:17Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:17Z
dc.date.issued 2021-12-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50862
dc.description.abstract Práce je zaměřena především na softwarové možnosti online výuky. Softwary byl rozděleny do tří kategorii: školní IS pro správu školní agendy, softwary pro synchronní online výuku a softwary pro asynchronní online výuku. Praktická část se zabývá právě softwarem MS Teams, který bychom mohli zařadit do kategorie softwarů pro synchronní online výuku. Tento software je velmi bohatý na různé funkce a nástroje. Cílem práce je vytvořit pedagogický manuál pro současné i budoucí učitele, kteří budou při své online výuce používat program MS Teams. V práci se vyskytují rady učitelů, kteří mají s programem MS Teams bohaté zkušenosti.
dc.format 120 s, (141 821 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject distanční vzdělávání cs
dc.subject komunikační kanály cs
dc.subject MS Teams cs
dc.subject online výuka cs
dc.subject synchronní výuka cs
dc.subject asynchronní výuka cs
dc.subject distance learning en
dc.subject communication channels en
dc.subject MS Teams en
dc.subject online learning en
dc.subject synchronous learning en
dc.subject asynchronous learning en
dc.title Manuál učitele pro zvýšení kvality jeho online výuky
dc.title.alternative A Teacher's Manual to Improve the Quality of Online Teaching
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vráblík, Viktor
dc.date.accepted 2022-06-08
dc.description.abstract-translated The thesis focuses mainly on the software possibilities of online learning. The software has been divided into three categories: school IS for school management, software for synchronous online teaching and software for asynchronous online teaching. The practical part deals specifically with MS Teams software, which could be categorized as software for synchronous online learning. This software is very rich in various features and tools. The aim of this work is to create a pedagogical manual for current and future teachers who will use MS Teams software in their online teaching. The work includes advice from teachers who have extensive experience with MS Teams.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 61233
dc.date.submitted 2022-05-20


Files in this item

Files Size Format View Description
lekeš_2022_dp.pdf 7.992Mb PDF View/Open None
lekeš_2022_op.pdf 365.8Kb PDF View/Open None
lekeš_2022_vp.pdf 140.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account