Manuál učitele pro zvýšení kvality jeho online výuky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sysala, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Lekeš, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:17Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:17Z |
|
dc.date.issued |
2021-12-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50862
|
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena především na softwarové možnosti online výuky. Softwary byl rozděleny do tří kategorii: školní IS pro správu školní agendy, softwary pro synchronní online výuku a softwary pro asynchronní online výuku. Praktická část se zabývá právě softwarem MS Teams, který bychom mohli zařadit do kategorie softwarů pro synchronní online výuku. Tento software je velmi bohatý na různé funkce a nástroje. Cílem práce je vytvořit pedagogický manuál pro současné i budoucí učitele, kteří budou při své online výuce používat program MS Teams. V práci se vyskytují rady učitelů, kteří mají s programem MS Teams bohaté zkušenosti. |
|
dc.format |
120 s, (141 821 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
distanční vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
komunikační kanály
|
cs |
dc.subject |
MS Teams
|
cs |
dc.subject |
online výuka
|
cs |
dc.subject |
synchronní výuka
|
cs |
dc.subject |
asynchronní výuka
|
cs |
dc.subject |
distance learning
|
en |
dc.subject |
communication channels
|
en |
dc.subject |
MS Teams
|
en |
dc.subject |
online learning
|
en |
dc.subject |
synchronous learning
|
en |
dc.subject |
asynchronous learning
|
en |
dc.title |
Manuál učitele pro zvýšení kvality jeho online výuky |
|
dc.title.alternative |
A Teacher's Manual to Improve the Quality of Online Teaching |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vráblík, Viktor |
|
dc.date.accepted |
2022-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses mainly on the software possibilities of online learning. The software has been divided into three categories: school IS for school management, software for synchronous online teaching and software for asynchronous online teaching. The practical part deals specifically with MS Teams software, which could be categorized as software for synchronous online learning. This software is very rich in various features and tools. The aim of this work is to create a pedagogical manual for current and future teachers who will use MS Teams software in their online teaching. The work includes advice from teachers who have extensive experience with MS Teams. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
61233
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account