Reklamní taktika a strategie ve společnosti TOS Hulín a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklamní taktika a strategie ve společnosti TOS Hulín a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šnédar, Libor
dc.contributor.author Mikulášek, Filip
dc.date.accessioned 2010-07-16T09:22:02Z
dc.date.available 2013-05-23T23:00:23Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5080
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci pojednávám o tom, co je to reklamní strategie a jak se uplatňuje ve firemní praxi. V teoretické části jsem se zaměřil na definování pojmů jako je reklama, marketingový výzkum, způsoby komunikace na průmyslovém trhu, sponzoring a image firmy. V praktické části jsme se pojednal o současném stavu ve firmě TOS Hulín a také jsem provedl marketingový výzkum o povědomí této značky mezi širší veřejností, vyhodnotil data, zpracoval je do grafů a interpretoval výsledky. Nakonec jsem navrhl doporučení ke zlepšení reklamní strategie. cs
dc.format 64 s.,3 s. příloh. cs
dc.format.extent 1711214 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2013
dc.subject Reklama cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Promotion en
dc.subject communication en
dc.subject marketing research en
dc.title Reklamní taktika a strategie ve společnosti TOS Hulín a.s. cs
dc.title.alternative Promotional tactic and strategy of company TOS Hulín a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2008-06-10
dc.description.abstract-translated I am writing in my bachelor work about the therm of promotional strategy and aplication in company. In theoretical part I concentrade on definition of words such as promotion, marketing research, kinds of communication on industrial market, sponsorship a company image. In practical part I analyze actual situation in the company TOS Hulín a I also executed marketing research about awarennes of this trademark amongst public, appreciated data, processed to the graphs and intepreted results. I suposse recommendation to improvement in promotional strategy in the end. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9780
dc.date.assigned 2008-03-21
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
mikulášek_2008_bp.pdfBlocked 1.631Mb PDF View/Open
mikulášek_2008_vp.doc 42.5Kb Microsoft Word View/Open
mikulášek_2008_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account