Reklamní taktika a strategie ve společnosti TOS Hulín a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šnédar, Libor
|
|
dc.contributor.author |
Mikulášek, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T09:22:02Z |
|
dc.date.available |
2013-05-23T23:00:23Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5080
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci pojednávám o tom, co je to reklamní strategie a jak se uplatňuje ve firemní praxi. V teoretické části jsem se zaměřil na definování pojmů jako je reklama, marketingový výzkum, způsoby komunikace na průmyslovém trhu, sponzoring a image firmy. V praktické části jsme se pojednal o současném stavu ve firmě TOS Hulín a také jsem provedl marketingový výzkum o povědomí této značky mezi širší veřejností, vyhodnotil data, zpracoval je do grafů a interpretoval výsledky. Nakonec jsem navrhl doporučení ke zlepšení reklamní strategie. |
cs |
dc.format |
64 s.,3 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1711214 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2013 |
|
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Promotion
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Reklamní taktika a strategie ve společnosti TOS Hulín a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Promotional tactic and strategy of company TOS Hulín a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2008-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
I am writing in my bachelor work about the therm of promotional strategy and aplication in company. In theoretical part I concentrade on definition of words such as promotion, marketing research, kinds of communication on industrial market, sponsorship a company image. In practical part I analyze actual situation in the company TOS Hulín a I also executed marketing research about awarennes of this trademark amongst public, appreciated data, processed to the graphs and intepreted results. I suposse recommendation to improvement in promotional strategy in the end. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
9780
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-21 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account