Reklamní taktika a strategie ve společnosti TOS Hulín a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklamní taktika a strategie ve společnosti TOS Hulín a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklamní taktika a strategie ve společnosti TOS Hulín a.s.
Autor: Mikulášek, Filip
Vedoucí: Šnédar, Libor
Abstrakt: Ve své bakalářské práci pojednávám o tom, co je to reklamní strategie a jak se uplatňuje ve firemní praxi. V teoretické části jsem se zaměřil na definování pojmů jako je reklama, marketingový výzkum, způsoby komunikace na průmyslovém trhu, sponzoring a image firmy. V praktické části jsme se pojednal o současném stavu ve firmě TOS Hulín a také jsem provedl marketingový výzkum o povědomí této značky mezi širší veřejností, vyhodnotil data, zpracoval je do grafů a interpretoval výsledky. Nakonec jsem navrhl doporučení ke zlepšení reklamní strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5080
Datum: 2008-05-23
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2013
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 9780


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mikulášek_2008_bp.pdfZablokované 1.631Mb PDF
mikulášek_2008_vp.doc 42.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mikulášek_2008_op.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet