Žebříček hodnot u současné dospívající generace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Žebříček hodnot u současné dospívající generace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Kadlecová, Martina
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:13Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:13Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50766
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje problematice hodnot u současné dospívající generace. Teoretická část prezentuje pojmy nezbytné z pohledu hodnotové orientace u dospívajících, sleduje, zda vliv rodičů a dalších socializačních činitelů formuje hodnoty dospívající mládeže, neboť k výchově dítěte jsou zapotřebí zkušenosti a znalosti potřeb dítěte a péče, kterou k vývoji potřebuje. V závěru dané části jsou specifikovány výzkumné otázky, výzkumná metoda a primárně cíl práce. Cílem práce bylo zjistit, jaké hodnoty preferuje současná dospívající generace v kontinuitě s rolí školy a prostředí, ve kterém jedinec vyrůstá, pod vlivem médií či influencerů. V praktické části bude výzkum realizován kvalitativní metodou formou rozhovoru u studentů základních a středních škol. Ke komparaci výsledků přispělo nejen rozdílné zaměření škol, ale také specifika různých krajů v České republice.
dc.format 56
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hodnotová orientace cs
dc.subject hodnoty cs
dc.subject výchova k hodnotám cs
dc.subject rodina cs
dc.subject vrstevníci cs
dc.subject žebříček hodnot cs
dc.subject value orientation en
dc.subject values en
dc.subject education to values en
dc.subject family en
dc.subject contemporaries en
dc.subject ranking of values en
dc.title Žebříček hodnot u současné dospívající generace
dc.title.alternative Ranking of Values in the Current Adolescent Generation
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the issue of values in the current adolescent generation. The theoretical part presents the concepts necessary from the point of view of value orientation in adolescents, monitors whether the influence of parents and other socializing factors shapes the values of adolescent youth because the child's upbringing requires experience and knowledge of the child's needs and the care he needs for development. At the end of the given part, research questions, research method and primarily the aim of the thesis are specified. The thesis aimed to find out what values the current adolescent generation prefers in continuity with the role of the school and the environment in which the individual grows up, under the influence of the media or influencers. In the practical part, the research will be carried out by a qualitative method in the form of an interview with students of primary and secondary schools. The comparison of the results was contributed not only by the different focus of schools but also by the specifics of different regions in the Czech Republic.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62594
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
kadlecová_2022_dp.pdf 1.343Mb PDF View/Open None
kadlecová_2022_op.doc 128.5Kb Unknown View/Open None
kadlecová_2022_vp.doc 119.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account