Žebříček hodnot u současné dospívající generace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Kadlecová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:13Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:13Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50766
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje problematice hodnot u současné dospívající generace. Teoretická část prezentuje pojmy nezbytné z pohledu hodnotové orientace u dospívajících, sleduje, zda vliv rodičů a dalších socializačních činitelů formuje hodnoty dospívající mládeže, neboť k výchově dítěte jsou zapotřebí zkušenosti a znalosti potřeb dítěte a péče, kterou k vývoji potřebuje. V závěru dané části jsou specifikovány výzkumné otázky, výzkumná metoda a primárně cíl práce. Cílem práce bylo zjistit, jaké hodnoty preferuje současná dospívající generace v kontinuitě s rolí školy a prostředí, ve kterém jedinec vyrůstá, pod vlivem médií či influencerů. V praktické části bude výzkum realizován kvalitativní metodou formou rozhovoru u studentů základních a středních škol. Ke komparaci výsledků přispělo nejen rozdílné zaměření škol, ale také specifika různých krajů v České republice. |
|
dc.format |
56 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hodnotová orientace
|
cs |
dc.subject |
hodnoty
|
cs |
dc.subject |
výchova k hodnotám
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
vrstevníci
|
cs |
dc.subject |
žebříček hodnot
|
cs |
dc.subject |
value orientation
|
en |
dc.subject |
values
|
en |
dc.subject |
education to values
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
contemporaries
|
en |
dc.subject |
ranking of values
|
en |
dc.title |
Žebříček hodnot u současné dospívající generace |
|
dc.title.alternative |
Ranking of Values in the Current Adolescent Generation |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the issue of values in the current adolescent generation. The theoretical part presents the concepts necessary from the point of view of value orientation in adolescents, monitors whether the influence of parents and other socializing factors shapes the values of adolescent youth because the child's upbringing requires experience and knowledge of the child's needs and the care he needs for development. At the end of the given part, research questions, research method and primarily the aim of the thesis are specified. The thesis aimed to find out what values the current adolescent generation prefers in continuity with the role of the school and the environment in which the individual grows up, under the influence of the media or influencers. In the practical part, the research will be carried out by a qualitative method in the form of an interview with students of primary and secondary schools. The comparison of the results was contributed not only by the different focus of schools but also by the specifics of different regions in the Czech Republic. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62594
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account