Žebříček hodnot u současné dospívající generace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Žebříček hodnot u současné dospívající generace |
Autor: |
Kadlecová, Martina
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se věnuje problematice hodnot u současné dospívající generace. Teoretická část prezentuje pojmy nezbytné z pohledu hodnotové orientace u dospívajících, sleduje, zda vliv rodičů a dalších socializačních činitelů formuje hodnoty dospívající mládeže, neboť k výchově dítěte jsou zapotřebí zkušenosti a znalosti potřeb dítěte a péče, kterou k vývoji potřebuje. V závěru dané části jsou specifikovány výzkumné otázky, výzkumná metoda a primárně cíl práce. Cílem práce bylo zjistit, jaké hodnoty preferuje současná dospívající generace v kontinuitě s rolí školy a prostředí, ve kterém jedinec vyrůstá, pod vlivem médií či influencerů. V praktické části bude výzkum realizován kvalitativní metodou formou rozhovoru u studentů základních a středních škol. Ke komparaci výsledků přispělo nejen rozdílné zaměření škol, ale také specifika různých krajů v České republice. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50766
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
62594
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet