Analýza faktorů ovlivňujících chování matek při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Divílková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:12Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:12Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50752
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat nákupní chování matek a faktory, které matky ovlivňují při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu. Teoretická část se zabývá nakupováním na internetu, jejich výhodami či nevýhodami a také trendy pro rok 2022. Dále se věnuje definování spotřebitelského chování, nákupního chování a také faktorů ovlivňující tato chování. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení dotazníkového šetření a na zpracování návrhů a doporučení e-shopům s dětským oblečením. Dotazník byl vytvořen v Google formuláři a rozeslán pomocí Facebooku. |
|
dc.format |
64 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
nakupování na internetu
|
cs |
dc.subject |
digitální zákazník
|
cs |
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
kupní rozhodovací proces
|
cs |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
buying behavior
|
en |
dc.subject |
online shopping
|
en |
dc.subject |
digital customer
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
purchasing decision process
|
en |
dc.title |
Analýza faktorů ovlivňujících chování matek při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Factors Influencing Mothers' Behavior when Buying Children's Clothes via Internet |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Barešová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2022-06-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to analyze mothers' buying behavior and factors influencing mothers when buying children's clothes via Internet. The theoretical part deals with buying via Internet, its benefits and disadvantages and trends for 2022. In this part the consumers' behavior, buying behavior and factors influencing consumers' and buying behavior are defined. The empirical part focuses on evaluation of results of the questionnaire and advice to children's clothes e-shops. The questionnaire was made in Google form and it was send out via Facebook.com. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
61501
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account