Analýza faktorů ovlivňujících chování matek při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza faktorů ovlivňujících chování matek při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Divílková, Tereza
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:12Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:12Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50752
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zanalyzovat nákupní chování matek a faktory, které matky ovlivňují při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu. Teoretická část se zabývá nakupováním na internetu, jejich výhodami či nevýhodami a také trendy pro rok 2022. Dále se věnuje definování spotřebitelského chování, nákupního chování a také faktorů ovlivňující tato chování. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení dotazníkového šetření a na zpracování návrhů a doporučení e-shopům s dětským oblečením. Dotazník byl vytvořen v Google formuláři a rozeslán pomocí Facebooku.
dc.format 64 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject nakupování na internetu cs
dc.subject digitální zákazník cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject kupní rozhodovací proces cs
dc.subject consumer behavior en
dc.subject buying behavior en
dc.subject online shopping en
dc.subject digital customer en
dc.subject e-shop en
dc.subject purchasing decision process en
dc.title Analýza faktorů ovlivňujících chování matek při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu
dc.title.alternative Analysis of Factors Influencing Mothers' Behavior when Buying Children's Clothes via Internet
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2022-06-27
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to analyze mothers' buying behavior and factors influencing mothers when buying children's clothes via Internet. The theoretical part deals with buying via Internet, its benefits and disadvantages and trends for 2022. In this part the consumers' behavior, buying behavior and factors influencing consumers' and buying behavior are defined. The empirical part focuses on evaluation of results of the questionnaire and advice to children's clothes e-shops. The questionnaire was made in Google form and it was send out via Facebook.com.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61501
dc.date.submitted 2022-05-19


Files in this item

Files Size Format View Description
divílková_2022_dp.pdf 2.009Mb PDF View/Open None
divílková_2022_op.docx 48.00Kb Unknown View/Open None
divílková_2022_vp.docx 50.41Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account