Analýza faktorů ovlivňujících chování matek při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza faktorů ovlivňujících chování matek při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu |
Autor: |
Divílková, Tereza
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat nákupní chování matek a faktory, které matky ovlivňují při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu. Teoretická část se zabývá nakupováním na internetu, jejich výhodami či nevýhodami a také trendy pro rok 2022. Dále se věnuje definování spotřebitelského chování, nákupního chování a také faktorů ovlivňující tato chování. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení dotazníkového šetření a na zpracování návrhů a doporučení e-shopům s dětským oblečením. Dotazník byl vytvořen v Google formuláři a rozeslán pomocí Facebooku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50752
|
Datum:
|
2022-02-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet