Analýza marketingového mixu listových schránek firmy DOLS, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu listových schránek firmy DOLS, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Voglová, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-16T09:19:24Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:21Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5073
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu listovních schránek firmy DOLS, a.s. V první částí této práce jsou zpracované teoretické poznatky týkající se marketingového mixu. Druhá, tedy praktická část začíná charakteristikou analyzovaného podniku a následně pokračuje analýzou jednotlivých nástrojů marketingového mixu. V závěru této práce jsou návrhy a doporučení pro zlepšení úrovně marketingového mixu listovních schránek firmy DOLS, a.s. cs
dc.format 92 s., 8 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 2294024 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2010
dc.subject Cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject propagace cs
dc.subject výrobek cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing mix en
dc.subject Place en
dc.subject Price en
dc.subject Product en
dc.subject Promotion en
dc.title Analýza marketingového mixu listových schránek firmy DOLS, a.s. cs
dc.title.alternative The analysis of marketing mix of postbox in company DOLS, plc. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee ŠUBRT, Tomáš
dc.date.accepted 2008-06-11
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is concerned with problems of the marketing mix of postbox in the company DOLS, plc. In first part of this thesis, there are theoretical data concerning marketing mix. The second, practical part is started characteristic of analyzing company and subsequently is continued analysis particular components of marketing mix. In the end of the thesis there are suggestions and recommendations for improvement of marketing mix of postbox in the company DOLS, plc. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9825
dc.date.assigned 2008-03-21
utb.result.grade A
local.subject poštovní služby cs
local.subject reklama cs
local.subject postal services en
local.subject advertising en


Files in this item

Files Size Format View
voglová_2008_bp.pdfBlocked 2.187Mb PDF View/Open
voglová_2008_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
voglová_2008_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account