Analýza marketingového mixu listových schránek firmy DOLS, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu listových schránek firmy DOLS, a.s. |
Autor: |
Voglová, Lucie
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu listovních schránek firmy DOLS, a.s. V první částí této práce jsou zpracované teoretické poznatky týkající se marketingového mixu. Druhá, tedy praktická část začíná charakteristikou analyzovaného podniku a následně pokračuje analýzou jednotlivých nástrojů marketingového mixu. V závěru této práce jsou návrhy a doporučení pro zlepšení úrovně marketingového mixu listovních schránek firmy DOLS, a.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5073
|
Datum:
|
2008-05-23 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2010 |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
9825
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet