Marketingová a komunikační strategie svatebního videotvůrce ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová a komunikační strategie svatebního videotvůrce ve Zlínském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Krygel, Petr
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:09Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:09Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50673
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií svatebního kameramana ve Zlínském kraji. V první části jsou vymezená teoretická východiska vztahující se k problematice marketingu služeb, marketingové a komunikační strategii a svatebnímu trhu. Tyto poznatky jsou uplatněny v praktické části práce, která obsahuje popis zkoumaného subjektu, analýzu konkurence v daném odvětví a jejích aktivit, vyhodnocení interních dat subjektu a také vyhodnocení strukturovaných rozhovorů s osobami z řad bývalých a potenciálních klientů svatebního kameramana Petra Krygela. Na základě výsledků provedených analýz je navržena marketingová a komunikační strategie kameramana Petra Krygela na svatební sezonu 2023.
dc.format 98 s. (133 849 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject svatební kameraman cs
dc.subject svatba cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketing strategy en
dc.subject communication strategy en
dc.subject wedding videographer en
dc.subject wedding en
dc.subject service marketing en
dc.title Marketingová a komunikační strategie svatebního videotvůrce ve Zlínském kraji
dc.title.alternative Marketing and Communication Strategy of a Wedding Videographer in the Zlín Region
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zábojová, Romana
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated The master thesis deals with marketing and communication strategy of a wedding videographer in the Zlin region. In the first part, theoretical basis is defined in connection to service marketing, marketing and communication strategy and wedding market. The findings are applied in the practical part of the thesis, which consists of a description of a selected subject, competitor analysis in the field and their activities, evaluation of insider information and evaluation of structured interviews with former and potential clients of the wedding videographer Petr Krygel. On the basis of executed analysis marketing and communication strategy of wedding videographer Petr Krygel for the wedding season 2023 is suggested.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62532
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
krygel_2022_dp.pdf 2.444Mb PDF View/Open None
krygel_2022_op.doc 127Kb Unknown View/Open None
krygel_2022_vp.pdf 142.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account