Marketingová a komunikační strategie svatebního videotvůrce ve Zlínském kraji
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Krygel, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:09Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:09Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50673
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií svatebního kameramana ve Zlínském kraji. V první části jsou vymezená teoretická východiska vztahující se k problematice marketingu služeb, marketingové a komunikační strategii a svatebnímu trhu. Tyto poznatky jsou uplatněny v praktické části práce, která obsahuje popis zkoumaného subjektu, analýzu konkurence v daném odvětví a jejích aktivit, vyhodnocení interních dat subjektu a také vyhodnocení strukturovaných rozhovorů s osobami z řad bývalých a potenciálních klientů svatebního kameramana Petra Krygela. Na základě výsledků provedených analýz je navržena marketingová a komunikační strategie kameramana Petra Krygela na svatební sezonu 2023. |
|
dc.format |
98 s. (133 849 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
svatební kameraman
|
cs |
dc.subject |
svatba
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
wedding videographer
|
en |
dc.subject |
wedding
|
en |
dc.subject |
service marketing
|
en |
dc.title |
Marketingová a komunikační strategie svatebního videotvůrce ve Zlínském kraji |
|
dc.title.alternative |
Marketing and Communication Strategy of a Wedding Videographer in the Zlín Region |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zábojová, Romana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis deals with marketing and communication strategy of a wedding videographer in the Zlin region. In the first part, theoretical basis is defined in connection to service marketing, marketing and communication strategy and wedding market. The findings are applied in the practical part of the thesis, which consists of a description of a selected subject, competitor analysis in the field and their activities, evaluation of insider information and evaluation of structured interviews with former and potential clients of the wedding videographer Petr Krygel. On the basis of executed analysis marketing and communication strategy of wedding videographer Petr Krygel for the wedding season 2023 is suggested. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62532
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account