Marketingová a komunikační strategie svatebního videotvůrce ve Zlínském kraji

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová a komunikační strategie svatebního videotvůrce ve Zlínském kraji

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová a komunikační strategie svatebního videotvůrce ve Zlínském kraji
Autor: Krygel, Petr
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií svatebního kameramana ve Zlínském kraji. V první části jsou vymezená teoretická východiska vztahující se k problematice marketingu služeb, marketingové a komunikační strategii a svatebnímu trhu. Tyto poznatky jsou uplatněny v praktické části práce, která obsahuje popis zkoumaného subjektu, analýzu konkurence v daném odvětví a jejích aktivit, vyhodnocení interních dat subjektu a také vyhodnocení strukturovaných rozhovorů s osobami z řad bývalých a potenciálních klientů svatebního kameramana Petra Krygela. Na základě výsledků provedených analýz je navržena marketingová a komunikační strategie kameramana Petra Krygela na svatební sezonu 2023.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50673
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62532


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krygel_2022_dp.pdf 2.444Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krygel_2022_op.doc 127Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
krygel_2022_vp.pdf 142.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet