Projekt marketingové komunikace značky Zence

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace značky Zence

Show simple item record

dc.contributor.advisor Barešová, Petra
dc.contributor.author Neubauerová, Adéla
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:07Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:07Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50630
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace značky Zence a jejím cílem tak bylo vytvořit projekt, jehož úkolem je současný stav marketingové komunikace této značky zlepšit. Nejprve byla stanovena teoretická východiska o marketingové komunikaci, výrobku a jeho značce a obecně nákupním chováním, která byla získána literární rešerší. V analytické části byla nejprve představena samotná značka. Cílem této části bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace značky Zence k čemuž bylo využito situačních analýz a také kvalitativního i kvantitativního marketingového výzkumu. Výsledky těchto analýz a výzkumu byly použity jako východiska pro vytvoření projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané značky. Projekt byl v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 113 s. (122 826 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject výrobek cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject product en
dc.subject marketing research en
dc.subject communication mix en
dc.title Projekt marketingové komunikace značky Zence
dc.title.alternative The Project of Marketing Communication of the Brand Zence
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2022-06-21
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on improving the marketing communication of the Zence brand and its goal was to create a project whose task is to improve the current state of marketing communication of this brand. First, the theoretical basis on marketing communication, the product and its brand, and in general purchasing behavior, which was obtained by literary research, was determined. In the analytical part, the brand itself was first introduced. The aim of this part was to analyze the current state of marketing communication of the Zence brand, which was used for situational analysis as well as qualitative and quantitative marketing research. The results of these analyzes and research were used as a basis for creating a project leading to the improvement of the current state of marketing communication of the selected brand. In the end, the project was subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 61843
dc.date.submitted 2022-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
neubauerová_2022_dp.pdf 3.201Mb PDF View/Open None
neubauerová_2022_op.docx 41.71Kb Unknown View/Open None
neubauerová_2022_vp.docx 51.58Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account