Projekt marketingové komunikace značky Zence
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Barešová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Neubauerová, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:07Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:07Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50630
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace značky Zence a jejím cílem tak bylo vytvořit projekt, jehož úkolem je současný stav marketingové komunikace této značky zlepšit. Nejprve byla stanovena teoretická východiska o marketingové komunikaci, výrobku a jeho značce a obecně nákupním chováním, která byla získána literární rešerší. V analytické části byla nejprve představena samotná značka. Cílem této části bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace značky Zence k čemuž bylo využito situačních analýz a také kvalitativního i kvantitativního marketingového výzkumu. Výsledky těchto analýz a výzkumu byly použity jako východiska pro vytvoření projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané značky. Projekt byl v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
113 s. (122 826 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
výrobek
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace značky Zence |
|
dc.title.alternative |
The Project of Marketing Communication of the Brand Zence |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2022-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on improving the marketing communication of the Zence brand and its goal was to create a project whose task is to improve the current state of marketing communication of this brand. First, the theoretical basis on marketing communication, the product and its brand, and in general purchasing behavior, which was obtained by literary research, was determined. In the analytical part, the brand itself was first introduced. The aim of this part was to analyze the current state of marketing communication of the Zence brand, which was used for situational analysis as well as qualitative and quantitative marketing research. The results of these analyzes and research were used as a basis for creating a project leading to the improvement of the current state of marketing communication of the selected brand. In the end, the project was subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
61843
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account