Projekt marketingové komunikace značky Zence
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace značky Zence |
Autor: |
Neubauerová, Adéla
|
Vedoucí: |
Barešová, Petra
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace značky Zence a jejím cílem tak bylo vytvořit projekt, jehož úkolem je současný stav marketingové komunikace této značky zlepšit. Nejprve byla stanovena teoretická východiska o marketingové komunikaci, výrobku a jeho značce a obecně nákupním chováním, která byla získána literární rešerší. V analytické části byla nejprve představena samotná značka. Cílem této části bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace značky Zence k čemuž bylo využito situačních analýz a také kvalitativního i kvantitativního marketingového výzkumu. Výsledky těchto analýz a výzkumu byly použity jako východiska pro vytvoření projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané značky. Projekt byl v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50630
|
Datum:
|
2022-02-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet