Projekt marketingové komunikace značky Zence

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace značky Zence

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace značky Zence
Autor: Neubauerová, Adéla
Vedoucí: Barešová, Petra
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace značky Zence a jejím cílem tak bylo vytvořit projekt, jehož úkolem je současný stav marketingové komunikace této značky zlepšit. Nejprve byla stanovena teoretická východiska o marketingové komunikaci, výrobku a jeho značce a obecně nákupním chováním, která byla získána literární rešerší. V analytické části byla nejprve představena samotná značka. Cílem této části bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace značky Zence k čemuž bylo využito situačních analýz a také kvalitativního i kvantitativního marketingového výzkumu. Výsledky těchto analýz a výzkumu byly použity jako východiska pro vytvoření projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané značky. Projekt byl v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50630
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
neubauerová_2022_dp.pdf 3.201Mb PDF Zobrazit/otevřít None
neubauerová_2022_op.docx 41.71Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
neubauerová_2022_vp.docx 51.58Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet