Návrh marketingové komunikace pro zvířecí kavárnu dle japonského konceptu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Tomšů, Patrik
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:06Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:06Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50609
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro zvířecí kavárnu dle japonského konceptu. V teoretické části jsou definovány kapitoly týkající se tématu práce. Názvy hlavních kapitol jsou Marketing služeb, Marketingový mix, Zooterapie a Kávová kultura v Japonsku. Praktická část je věnována smíšenému výzkumu. Kvantitativní část se pomocí sběru online dotazníků snažila zjistit, jaké mají respondenti povědomí o zvířecích kavárnách a případně, jakou zvířecí kavárnu by ve svém okolí uvítali. Kvalitativní část s metodou individuálních rozhovorů se zaměřila na návštěvu kaváren a vztah participantů k sociálním sítím. Na základě zjištěných informací je v projektové části vypracován návrh komunikace psí kavárny. |
|
dc.format |
103 s. (136 486 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
kavárna
|
cs |
dc.subject |
zvířecí kavárna
|
cs |
dc.subject |
Japonsko
|
cs |
dc.subject |
pes
|
cs |
dc.subject |
návrh komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing services
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
café
|
en |
dc.subject |
pet café
|
en |
dc.subject |
Japan
|
en |
dc.subject |
dog
|
en |
dc.subject |
communication design
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové komunikace pro zvířecí kavárnu dle japonského konceptu |
|
dc.title.alternative |
Proposal of Marketing Communication for an Animal Cafe According to the Japanese Concept |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zábojová, Romana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on the design of marketing communication for an pet cafe according to the Japanese concept. The chapters regarding the topic of this thesis are defined in the theoretical part. The titles of the main chapters are Marketing Services, Marketing Mix, Zootherapy and Coffee culture in Japan. The practical part is devoted to mixed research. The quantitative part, by collecting online questionnaires, tried to find out what respondents are aware of pet cafes and, if so, which pet cafe they would welcome in their area. The qualitative part with the method of individual interviews focused on visiting cafes and the relationship of participants to social media. Based on the information obtained, a communication design for a dog café is developer in the project part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62516
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account