Návrh marketingové komunikace pro zvířecí kavárnu dle japonského konceptu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh marketingové komunikace pro zvířecí kavárnu dle japonského konceptu |
Autor: |
Tomšů, Patrik
|
Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro zvířecí kavárnu dle japonského konceptu. V teoretické části jsou definovány kapitoly týkající se tématu práce. Názvy hlavních kapitol jsou Marketing služeb, Marketingový mix, Zooterapie a Kávová kultura v Japonsku. Praktická část je věnována smíšenému výzkumu. Kvantitativní část se pomocí sběru online dotazníků snažila zjistit, jaké mají respondenti povědomí o zvířecích kavárnách a případně, jakou zvířecí kavárnu by ve svém okolí uvítali. Kvalitativní část s metodou individuálních rozhovorů se zaměřila na návštěvu kaváren a vztah participantů k sociálním sítím. Na základě zjištěných informací je v projektové části vypracován návrh komunikace psí kavárny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50609
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
62516
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet