Návrh na zlepšení služeb nízkonákladových leteckých společností
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Kubáč, David
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:06Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:06Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50608
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem služeb a hodnocením kvality osobního prodeje a přístupu zaměstnanců k zákazníkovi u nízkonákladových leteckých společností. Teoretické část je rozdělena do čtyř kapitol, které se zaměřují na osobní prodej, marketingový mix služeb, spotřební chování a nízkonákladové letecké společnosti. Praktická část se zaměřuje na srovnání nízkonákladových společností a představuje vyhodnocení marketingových výzkumů, které byly provedeny formou mystery flyingu a polostrukturovaných rozhovorů. Výzkum je následně interpretován a vyhodnocen včetně odpovědí na výzkumné otázky. Projektová část práce následně navrhuje projektové řešení fází uživatelské cesty. |
|
dc.format |
91 s. (135 872 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mystery flying
|
cs |
dc.subject |
nízkonákladové společnosti
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
kvalita osobního prodeje
|
cs |
dc.subject |
mystery flying
|
en |
dc.subject |
low-cost airlines
|
en |
dc.subject |
marketing mix of services
|
en |
dc.subject |
personal selling quality
|
en |
dc.title |
Návrh na zlepšení služeb nízkonákladových leteckých společností |
|
dc.title.alternative |
The Proposal of Improvement of Low-cost Airlines |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2022-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master's thesis is focused on marketing mix of services and the evaluation of the quality of personal selling and the approach of staff to customer itself at low-cost airlines. Theoretical part is segmented into four chapters, which focus on personal selling, marketing mix of services, customer behavior and low-cost airlines. Practical part aims to compare individual low-cost airlines and to evaluate marketing research, which was conducted in the form of mystery flying and semi-structured interviews. The research is then interpreted and evaluated, including answers on research questions. Project part of thesis proposes solution of possible customer journey path phases. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62224
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2022-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account