Návrh na zlepšení služeb nízkonákladových leteckých společností
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh na zlepšení služeb nízkonákladových leteckých společností |
Autor: |
Kubáč, David
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem služeb a hodnocením kvality osobního prodeje a přístupu zaměstnanců k zákazníkovi u nízkonákladových leteckých společností. Teoretické část je rozdělena do čtyř kapitol, které se zaměřují na osobní prodej, marketingový mix služeb, spotřební chování a nízkonákladové letecké společnosti. Praktická část se zaměřuje na srovnání nízkonákladových společností a představuje vyhodnocení marketingových výzkumů, které byly provedeny formou mystery flyingu a polostrukturovaných rozhovorů. Výzkum je následně interpretován a vyhodnocen včetně odpovědí na výzkumné otázky. Projektová část práce následně navrhuje projektové řešení fází uživatelské cesty. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50608
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
62224
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet