Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Košíková, Nikol
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:03Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:03Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50553
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve vybrané společnosti a je rozdělena na dvě části. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše z oblasti marketingového mixu služeb. Cílem praktické části bakalářské práce bylo analyzovat současný stav marketingového mixu ve vybrané společnosti. V rámci praktické části byly provedeny vybrané situační marketingové analýzy jako například PESTE analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil či benchmarking. V rámci praktické části bylo využito také kvantitativního výzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření. Jako součást bakalářské práce byla ještě zpracována vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu marketingového mixu ve vybrané společnosti.
dc.format 87 s. (136 038 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Promotion en
dc.subject Marketing Research en
dc.subject Benchmarking en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.title Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
dc.title.alternative An Analysis of the Marketing Mix in a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregar, Aleš
dc.date.accepted 2022-06-28
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix in the selected company and is divided into two parts. The aim of the theoretical part was to elaborate a literature search in the field of the marketing mix of services. The aim of the practical part of the bachelor thesis was to analyse the current marketing mix of the selected company. In the practical part, situational marketing analyses such as PESTE analysis, Porter's Five Forces Model of Industry Competition or benchmarking were performed. The practical part also used quantitative research through a questionnaire survey. As a part of the bachelor's thesis, appropriate recommendations were made to improve the current state of the marketing mix in the selected company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61597
dc.date.submitted 2022-05-19


Files in this item

Files Size Format View Description
košíková_2022_dp.pdf 2.502Mb PDF View/Open None
košíková_2022_op.docx 48.39Kb Unknown View/Open None
košíková_2022_vp.docx 42.61Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account