Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Košíková, Nikol
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:03Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:03Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50553
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve vybrané společnosti a je rozdělena na dvě části. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše z oblasti marketingového mixu služeb. Cílem praktické části bakalářské práce bylo analyzovat současný stav marketingového mixu ve vybrané společnosti. V rámci praktické části byly provedeny vybrané situační marketingové analýzy jako například PESTE analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil či benchmarking. V rámci praktické části bylo využito také kvantitativního výzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření. Jako součást bakalářské práce byla ještě zpracována vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu marketingového mixu ve vybrané společnosti. |
|
dc.format |
87 s. (136 038 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Promotion
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.subject |
Benchmarking
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
An Analysis of the Marketing Mix in a Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregar, Aleš |
|
dc.date.accepted |
2022-06-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix in the selected company and is divided into two parts. The aim of the theoretical part was to elaborate a literature search in the field of the marketing mix of services. The aim of the practical part of the bachelor thesis was to analyse the current marketing mix of the selected company. In the practical part, situational marketing analyses such as PESTE analysis, Porter's Five Forces Model of Industry Competition or benchmarking were performed. The practical part also used quantitative research through a questionnaire survey. As a part of the bachelor's thesis, appropriate recommendations were made to improve the current state of the marketing mix in the selected company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
61597
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account