Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
Autor: Košíková, Nikol
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve vybrané společnosti a je rozdělena na dvě části. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše z oblasti marketingového mixu služeb. Cílem praktické části bakalářské práce bylo analyzovat současný stav marketingového mixu ve vybrané společnosti. V rámci praktické části byly provedeny vybrané situační marketingové analýzy jako například PESTE analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil či benchmarking. V rámci praktické části bylo využito také kvantitativního výzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření. Jako součást bakalářské práce byla ještě zpracována vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu marketingového mixu ve vybrané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50553
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
košíková_2022_dp.pdf 2.502Mb PDF Zobrazit/otevřít None
košíková_2022_op.docx 48.39Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
košíková_2022_vp.docx 42.61Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet