Možnosti Software development kitu Flutter

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti Software development kitu Flutter

Show simple item record

dc.contributor.advisor Král, Erik
dc.contributor.author Masný, Ondřej
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:03Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:03Z
dc.date.issued 2021-12-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50545
dc.description.abstract Cílem psané bakalářské práce je seznámení se základními prvky multiplatformního frameworku Flutter pro vývoj mobilních aplikací včetně jeho návrhových vzorů. Úvodem je srovnání jiných dostupných multiplatformních frameworků na trhu, jejich výhod či nevýhod. Teoretická část poté obsahuje princip vykreslování onoho konkrétní frameworku, jeho základní pilíře a možnosti využití se zaměřením na vývoj aplikací s animacemi. V praktické části je rozebrán základní princip implementace vizuálních prvků a jejich funkčnost. Primárně se věnuje typu animací, jejich vykreslování, které bylo přiblíženo v teoretické části a využití v konkrétním případě aplikace.
dc.format 56 s
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Android cs
dc.subject iOS cs
dc.subject Flutter cs
dc.subject Multiplatformní vývoj cs
dc.subject Aplikace cs
dc.subject Android en
dc.subject iOS en
dc.subject Flutter en
dc.subject Multiplatform development en
dc.subject App en
dc.title Možnosti Software development kitu Flutter
dc.title.alternative Flutter Software Development kit Options
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vařacha, Pavel
dc.date.accepted 2022-06-09
dc.description.abstract-translated The aim of the written bachelor thesis is to get acquainted with the basic elements of the multiplatform Flutter framework for the development of mobile applications, including its design patterns. The introduction is a comparison of other available multiplatform frameworks on the market, their advantages or disadvantages. The theoretical part then contains the principle of drawing that particular framework, its basic pillars and possibilities of use with a focus on the development of applications with animations. The practical part discusses the basic principle of implementation of visual elements and their functionality. It primarily deals with the type of animations, their rendering, which was described in the theoretical part and their use in the specific case of the application
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Software Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 61165
dc.date.submitted 2022-05-23


Files in this item

Files Size Format View Description
masný_2022_dp.zip 896.1Mb application/zip View/Open None
masný_2022_op.pdf 387.8Kb PDF View/Open None
masný_2022_vp.pdf 140.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account