Možnosti Software development kitu Flutter
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Král, Erik
|
|
dc.contributor.author |
Masný, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:03Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:03Z |
|
dc.date.issued |
2021-12-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50545
|
|
dc.description.abstract |
Cílem psané bakalářské práce je seznámení se základními prvky multiplatformního frameworku Flutter pro vývoj mobilních aplikací včetně jeho návrhových vzorů. Úvodem je srovnání jiných dostupných multiplatformních frameworků na trhu, jejich výhod či nevýhod. Teoretická část poté obsahuje princip vykreslování onoho konkrétní frameworku, jeho základní pilíře a možnosti využití se zaměřením na vývoj aplikací s animacemi. V praktické části je rozebrán základní princip implementace vizuálních prvků a jejich funkčnost. Primárně se věnuje typu animací, jejich vykreslování, které bylo přiblíženo v teoretické části a využití v konkrétním případě aplikace. |
|
dc.format |
56 s |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Android
|
cs |
dc.subject |
iOS
|
cs |
dc.subject |
Flutter
|
cs |
dc.subject |
Multiplatformní vývoj
|
cs |
dc.subject |
Aplikace
|
cs |
dc.subject |
Android
|
en |
dc.subject |
iOS
|
en |
dc.subject |
Flutter
|
en |
dc.subject |
Multiplatform development
|
en |
dc.subject |
App
|
en |
dc.title |
Možnosti Software development kitu Flutter |
|
dc.title.alternative |
Flutter Software Development kit Options |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vařacha, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2022-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the written bachelor thesis is to get acquainted with the basic elements of the multiplatform Flutter framework for the development of mobile applications, including its design patterns. The introduction is a comparison of other available multiplatform frameworks on the market, their advantages or disadvantages. The theoretical part then contains the principle of drawing that particular framework, its basic pillars and possibilities of use with a focus on the development of applications with animations. The practical part discusses the basic principle of implementation of visual elements and their functionality. It primarily deals with the type of animations, their rendering, which was described in the theoretical part and their use in the specific case of the application |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
61165
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account