Proces spolupráce s makro influencery v oblasti lifestyle

DSpace Repository

Language: English čeština 

Proces spolupráce s makro influencery v oblasti lifestyle

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Zelinková, Simona
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:02Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:02Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50518
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je influencer marketing na sociální síti Instagram se zaměřením na proces spolupráce mezi makro influencerem a jeho klientem. Cílem je analyzovat průběh partnerství a zjistit předpoklady pro náležitou efektivní komunikaci během spolupráce. V teoreticke casti jsou vymezeny zakladni pojmy týkající se influencer marketingu a fungovani Instagramu. Praktická část pojednává o procesu spolupráce lifestyle influncera s firmou. Výzkum je založen na kvalitativních rozhovorech s influencerkami, řadícími se se dle dělení influencerů do skupiny makro. Na základě zjištěných informací je shrnuto, jak správně s influencerem komunikovat.
dc.format 66 s. (85 559 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject influencer cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject lifestyle cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject placená spolupráce cs
dc.subject influencer marketing en
dc.subject influencer en
dc.subject Instagram en
dc.subject lifestyle en
dc.subject communication en
dc.subject cooperation en
dc.subject paid cooperatin en
dc.title Proces spolupráce s makro influencery v oblasti lifestyle
dc.title.alternative The Process Of Cooperation With Macro Influencery In The Field Of Lifestyle
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gamalová, Kamila
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated The topic of this bachelor thesis is influencer marketing on the social network Instagram with a focus on the process of cooperation between the macro influencer and its client. The aim is to analyze the course of the partnership and to find out the preconditions for proper effective communication during the cooperation. The theoretical part defines the basic concepts related to influencer marketing and Instagram operation. The practical part deals with the process of cooperation influncer with the company. The research is based on qualitative interviews with influencers, classified according to the division of influencers into macro groups. Based on the information obtained, it is summarized how to communicate properly with the influencer.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62619
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
zelinková_2022_dp.pdf 1.627Mb PDF View/Open None
zelinková_2022_op.doc 140Kb Unknown View/Open None
zelinková_2022_vp.doc 96Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account