Proces spolupráce s makro influencery v oblasti lifestyle
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Zelinková, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:02Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:02Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50518
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je influencer marketing na sociální síti Instagram se zaměřením na proces spolupráce mezi makro influencerem a jeho klientem. Cílem je analyzovat průběh partnerství a zjistit předpoklady pro náležitou efektivní komunikaci během spolupráce. V teoreticke casti jsou vymezeny zakladni pojmy týkající se influencer marketingu a fungovani Instagramu. Praktická část pojednává o procesu spolupráce lifestyle influncera s firmou. Výzkum je založen na kvalitativních rozhovorech s influencerkami, řadícími se se dle dělení influencerů do skupiny makro. Na základě zjištěných informací je shrnuto, jak správně s influencerem komunikovat. |
|
dc.format |
66 s. (85 559 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
influencer marketing
|
cs |
dc.subject |
influencer
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
lifestyle
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
spolupráce
|
cs |
dc.subject |
placená spolupráce
|
cs |
dc.subject |
influencer marketing
|
en |
dc.subject |
influencer
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
lifestyle
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
cooperation
|
en |
dc.subject |
paid cooperatin
|
en |
dc.title |
Proces spolupráce s makro influencery v oblasti lifestyle |
|
dc.title.alternative |
The Process Of Cooperation With Macro Influencery In The Field Of Lifestyle |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gamalová, Kamila |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this bachelor thesis is influencer marketing on the social network Instagram with a focus on the process of cooperation between the macro influencer and its client. The aim is to analyze the course of the partnership and to find out the preconditions for proper effective communication during the cooperation. The theoretical part defines the basic concepts related to influencer marketing and Instagram operation. The practical part deals with the process of cooperation influncer with the company. The research is based on qualitative interviews with influencers, classified according to the division of influencers into macro groups. Based on the information obtained, it is summarized how to communicate properly with the influencer. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62619
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account