Proces spolupráce s makro influencery v oblasti lifestyle
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Proces spolupráce s makro influencery v oblasti lifestyle |
Autor: |
Zelinková, Simona
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tématem této bakalářské práce je influencer marketing na sociální síti Instagram se zaměřením na proces spolupráce mezi makro influencerem a jeho klientem. Cílem je analyzovat průběh partnerství a zjistit předpoklady pro náležitou efektivní komunikaci během spolupráce. V teoreticke casti jsou vymezeny zakladni pojmy týkající se influencer marketingu a fungovani Instagramu. Praktická část pojednává o procesu spolupráce lifestyle influncera s firmou. Výzkum je založen na kvalitativních rozhovorech s influencerkami, řadícími se se dle dělení influencerů do skupiny makro. Na základě zjištěných informací je shrnuto, jak správně s influencerem komunikovat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50518
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
62619
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet