Projekt na budování značky vybraného zaměstnavatele na sociálních sítích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt na budování značky vybraného zaměstnavatele na sociálních sítích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Matošková, Jana
dc.contributor.author Vychodilová, Kateřina
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:00Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:00Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50495
dc.description.abstract Tato diplomová práce pojednává o budování značky zaměstnavatele ve společnosti Zálesí a.s. na sociálních sítích. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. Teoretická část obsahuje literární rešerši pojmů, které se týkají budování značky zaměstnavatele a personálního marketingu na sociálních sítí. Zahrnuje teoretické poznatky o marketingovém mixu v personalistice, o péči o zaměstnance, zaměstnaneckých benefitech, interní komunikaci, motivaci pracovníků, a také o vybraných sociálních sítích. Analytická část zahrnuje analýzu struktury uživatelů vybraných sociálních sítí. Následně je představena společnost a personální marketing a budování značky zaměstnavatele ve společnosti. Analýza personálního marketingu a budování značky zaměstnavatele zahrnuje informace o náboru zaměstnanců ve společnosti, o péči o zaměstnance a sponzoringu. Další částí je analýza sociálních sítí ve společnosti, která zahrnuje analýzu využívaných sociálních sítí ve společnost z pohledu personálního marketingu a budování značky, a také pohled zaměstnanců na sociální sítě společnosti Zálesí. Výsledky analýz sloužili pro navržení klíčových aktivit projektu, které mohou zlepšit personální marketing a budování značky zaměstnavatele ve společnosti Zálesí, a.s. Dále byly určeny odpovědné osoby za tyto klíčové aktivity a navržený projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 112 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject personální marketing cs
dc.subject budování značky zaměstnavatele cs
dc.subject interní personální marketing cs
dc.subject externí personální marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject personal marketing en
dc.subject employer branding en
dc.subject internal personal marketing en
dc.subject external personal marketing en
dc.subject social networks en
dc.title Projekt na budování značky vybraného zaměstnavatele na sociálních sítích
dc.title.alternative Employer Branding Project for a Selected Employer on Social Networks
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2022-06-24
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the employer branding of the company Zálesí a.s. on social networks. It is divided into theoretical, analytical and project part. The theoretical part contains literature research of concepts related to employer branding and personnel marketing on social media. It includes theoretical knowledge on marketing mix in personnel management, employee care, employee benefits, internal communication, employee motivation, and selected social networks. The analytical part includes an analysis of the structure of users of selected social networks. Subsequently, the company and personnel marketing and employer branding in the company are introduced. The analysis of personnel marketing and employer branding includes information on recruitment in the company, employee care and sponsoring. The next part is the social network analysis in the company, which includes an analysis of the social networks used in the company from the perspective of personnel marketing and branding, as well as the employees' perspective on the social networks of the company Zálesí. The results of the analyses were used to suggest key project activities that can improve the staff marketing and employer branding at Zálesí a.s. Furthermore, people responsible for these key activities were identified and the proposed project was subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 61828
dc.date.submitted 2022-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
vychodilová_2022_dp.pdf 3.017Mb PDF View/Open None
vychodilová_2022_op.docx 40.74Kb Unknown View/Open None
vychodilová_2022_vp.docx 48.73Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account