dc.contributor.advisor |
Matošková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Vychodilová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:00Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:00Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50495
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce pojednává o budování značky zaměstnavatele ve společnosti Zálesí a.s. na sociálních sítích. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. Teoretická část obsahuje literární rešerši pojmů, které se týkají budování značky zaměstnavatele a personálního marketingu na sociálních sítí. Zahrnuje teoretické poznatky o marketingovém mixu v personalistice, o péči o zaměstnance, zaměstnaneckých benefitech, interní komunikaci, motivaci pracovníků, a také o vybraných sociálních sítích. Analytická část zahrnuje analýzu struktury uživatelů vybraných sociálních sítí. Následně je představena společnost a personální marketing a budování značky zaměstnavatele ve společnosti. Analýza personálního marketingu a budování značky zaměstnavatele zahrnuje informace o náboru zaměstnanců ve společnosti, o péči o zaměstnance a sponzoringu. Další částí je analýza sociálních sítí ve společnosti, která zahrnuje analýzu využívaných sociálních sítí ve společnost z pohledu personálního marketingu a budování značky, a také pohled zaměstnanců na sociální sítě společnosti Zálesí. Výsledky analýz sloužili pro navržení klíčových aktivit projektu, které mohou zlepšit personální marketing a budování značky zaměstnavatele ve společnosti Zálesí, a.s. Dále byly určeny odpovědné osoby za tyto klíčové aktivity a navržený projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
112 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
personální marketing
|
cs |
dc.subject |
budování značky zaměstnavatele
|
cs |
dc.subject |
interní personální marketing
|
cs |
dc.subject |
externí personální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
personal marketing
|
en |
dc.subject |
employer branding
|
en |
dc.subject |
internal personal marketing
|
en |
dc.subject |
external personal marketing
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.title |
Projekt na budování značky vybraného zaměstnavatele na sociálních sítích |
|
dc.title.alternative |
Employer Branding Project for a Selected Employer on Social Networks |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2022-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the employer branding of the company Zálesí a.s. on social networks. It is divided into theoretical, analytical and project part. The theoretical part contains literature research of concepts related to employer branding and personnel marketing on social media. It includes theoretical knowledge on marketing mix in personnel management, employee care, employee benefits, internal communication, employee motivation, and selected social networks. The analytical part includes an analysis of the structure of users of selected social networks. Subsequently, the company and personnel marketing and employer branding in the company are introduced. The analysis of personnel marketing and employer branding includes information on recruitment in the company, employee care and sponsoring. The next part is the social network analysis in the company, which includes an analysis of the social networks used in the company from the perspective of personnel marketing and branding, as well as the employees' perspective on the social networks of the company Zálesí. The results of the analyses were used to suggest key project activities that can improve the staff marketing and employer branding at Zálesí a.s. Furthermore, people responsible for these key activities were identified and the proposed project was subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
61828
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-26 |
|