Projekt na budování značky vybraného zaměstnavatele na sociálních sítích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt na budování značky vybraného zaměstnavatele na sociálních sítích |
Autor: |
Vychodilová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Matošková, Jana
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce pojednává o budování značky zaměstnavatele ve společnosti Zálesí a.s. na sociálních sítích. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. Teoretická část obsahuje literární rešerši pojmů, které se týkají budování značky zaměstnavatele a personálního marketingu na sociálních sítí. Zahrnuje teoretické poznatky o marketingovém mixu v personalistice, o péči o zaměstnance, zaměstnaneckých benefitech, interní komunikaci, motivaci pracovníků, a také o vybraných sociálních sítích. Analytická část zahrnuje analýzu struktury uživatelů vybraných sociálních sítí. Následně je představena společnost a personální marketing a budování značky zaměstnavatele ve společnosti. Analýza personálního marketingu a budování značky zaměstnavatele zahrnuje informace o náboru zaměstnanců ve společnosti, o péči o zaměstnance a sponzoringu. Další částí je analýza sociálních sítí ve společnosti, která zahrnuje analýzu využívaných sociálních sítí ve společnost z pohledu personálního marketingu a budování značky, a také pohled zaměstnanců na sociální sítě společnosti Zálesí. Výsledky analýz sloužili pro navržení klíčových aktivit projektu, které mohou zlepšit personální marketing a budování značky zaměstnavatele ve společnosti Zálesí, a.s. Dále byly určeny odpovědné osoby za tyto klíčové aktivity a navržený projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50495
|
Datum:
|
2022-02-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet