Identifikace cílových skupin produktu Alveno a návrh komunikační strategie
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Foltas, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:00Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:00Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50492
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na identifikaci tržních segmentů docházkového systému Alveno. Práce je rozdělena do 3 hlavních částí. První část práce se zabývá teorií a vymezuje základy segmentace trhu, marketingového průzkumu a marketingové komunikace. Ve druhé části práce jsou uskutečněny marketingové výzkumy. Třetí část se zabývá nastavení komunikační strategie pro produkt Alveno. |
|
dc.format |
89 s. (108 052 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
segmentace trhu
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
market segmentation
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Identifikace cílových skupin produktu Alveno a návrh komunikační strategie |
|
dc.title.alternative |
Identification of Target Groups for Company Communication and Design of Communication Strategy of the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the identification of market segments of the Alveno attendance system. The thesis is divided into 3 main parts. The first part of the thesis deals with theory and defines the basics of market segmentation, marketing research and marketing communication. In the second part of the thesis, marketing research is conducted. The third part deals with setting up a communication strategy for the product Alveno. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62154
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account