Identifikace cílových skupin produktu Alveno a návrh komunikační strategie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Identifikace cílových skupin produktu Alveno a návrh komunikační strategie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Identifikace cílových skupin produktu Alveno a návrh komunikační strategie
Autor: Foltas, Tomáš
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na identifikaci tržních segmentů docházkového systému Alveno. Práce je rozdělena do 3 hlavních částí. První část práce se zabývá teorií a vymezuje základy segmentace trhu, marketingového průzkumu a marketingové komunikace. Ve druhé části práce jsou uskutečněny marketingové výzkumy. Třetí část se zabývá nastavení komunikační strategie pro produkt Alveno.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50492
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62154


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
foltas_2022_dp.pdf 2.190Mb PDF Zobrazit/otevřít None
foltas_2022_op.doc 117Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
foltas_2022_vp.doc 104Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet