Identifikace cílových skupin produktu Alveno a návrh komunikační strategie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Identifikace cílových skupin produktu Alveno a návrh komunikační strategie |
| Autor: |
Foltas, Tomáš
|
| Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na identifikaci tržních segmentů docházkového systému Alveno. Práce je rozdělena do 3 hlavních částí. První část práce se zabývá teorií a vymezuje základy segmentace trhu, marketingového průzkumu a marketingové komunikace. Ve druhé části práce jsou uskutečněny marketingové výzkumy. Třetí část se zabývá nastavení komunikační strategie pro produkt Alveno. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50492
|
|
Datum:
|
2022-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
62154
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet