Využití zážitkové pedagogiky v osobnostně sociálním rozvoji
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Měchurová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:00Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:00Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50481
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma využití zážitkové pedagogiky v osobnostně sociálním rozvoji. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část, která si na základě dostupné literatury klade za cíl připravit pojmovou základnu pro praktickou část, je dále rozčleněna do tří kapitol. První kapitola poskytuje základní vymezení, přístupy a cíle osobnostně sociálního rozvoje, druhá část se zabývá zážitkovou pedagogikou, třetí část nabízí přehled styčných bodů zážitkové pedagogiky a osobnostně sociálního rozvoje a také pohled na osobnostní a sociální výchovou jako prostor, kde by zážitková pedagogika mohla být využívána jako cesta k osobnostně sociálnímu rozvoji žáků. Práce ve své praktické části zjišťuje nakolik a jakými způsoby učitelé druhého stupně základních škol využívají zážitkovou pedagogiku jako prostředek osobnostně sociálního rozvoje svých žáků a jako prostředek osobnostní a sociální výchovy. Jako výzkumný nástroj bylo zvoleno dotazníkové šetření, výzkumný soubor tvořilo 114 učitelů druhého stupně základních škol v České republice. |
|
dc.format |
65 s. (97 661) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
osobnostně sociální rozvoj
|
cs |
dc.subject |
osobnost
|
cs |
dc.subject |
zážitková pedagogika
|
cs |
dc.subject |
osobnostní a sociální výchova
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
social and personal development
|
en |
dc.subject |
personality
|
en |
dc.subject |
experiential education
|
en |
dc.subject |
personal and social education
|
en |
dc.subject |
upper primary school
|
en |
dc.title |
Využití zážitkové pedagogiky v osobnostně sociálním rozvoji |
|
dc.title.alternative |
The Use of Experiential Learning in Personal and Social Development |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on the topic of using experiential education in personal and social development. The thesis is divided into two parts - theoretical and empirical. The theoretical part, which aims to prepare the conceptual basis for the empirical part based on the available literature, is further subdivided into three chapters. The first chapter describes the basic delineations and approaches to personal and social development and also aims of the personal and social development, the second part deals with experiential education, the third part offers an overview of the contact points of experiential education and personal and social development, as well as a view of personal and social education as an opportunity where experiential education could be used as a way to personal and social development of pupils. The thesis in its empiric part finds out how much and in what ways upper primary school teachers use experiential education as a means of personal and social development of their pupils and as a means of personal and social education. A survey was chosen as a research tool, the research group consisted of 114 teachers of the upper primary schools in the Czech Republic. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
61464
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account