Využití zážitkové pedagogiky v osobnostně sociálním rozvoji
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití zážitkové pedagogiky v osobnostně sociálním rozvoji |
Autor: |
Měchurová, Lucie
|
Vedoucí: |
Suchánková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma využití zážitkové pedagogiky v osobnostně sociálním rozvoji. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část, která si na základě dostupné literatury klade za cíl připravit pojmovou základnu pro praktickou část, je dále rozčleněna do tří kapitol. První kapitola poskytuje základní vymezení, přístupy a cíle osobnostně sociálního rozvoje, druhá část se zabývá zážitkovou pedagogikou, třetí část nabízí přehled styčných bodů zážitkové pedagogiky a osobnostně sociálního rozvoje a také pohled na osobnostní a sociální výchovou jako prostor, kde by zážitková pedagogika mohla být využívána jako cesta k osobnostně sociálnímu rozvoji žáků. Práce ve své praktické části zjišťuje nakolik a jakými způsoby učitelé druhého stupně základních škol využívají zážitkovou pedagogiku jako prostředek osobnostně sociálního rozvoje svých žáků a jako prostředek osobnostní a sociální výchovy. Jako výzkumný nástroj bylo zvoleno dotazníkové šetření, výzkumný soubor tvořilo 114 učitelů druhého stupně základních škol v České republice. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50481
|
Datum:
|
2022-01-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
61464
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet